از مزایای خرید و نصب این نرم افزار، یکپارچگی و ارتباط مستقیم آن با نرم افزار حقوق و دستمزد ویسمن و ارسال اطلاعات مربوط به عملکرد پرسنل به منظور محاسبه دستمزد ایشان می باشد. چنانچه شما تصمیم به خرید دستگاه کنترل تردد برای مجموعه خود از سایت دی سی ای کالا را دارید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا با جزییات و ویژگی های این محصولات آشنا شوید. عموما بصورت پیشفرض اکثر مودم ها ۱۹۲.۱۶۸.۱.۱ست شده است که برای اطمینان می توانید از منوی cmd دستور ipconfig را اجرا کنید و در قسمت gateway آی پی تنظیمات مودم را بیابید. گاهی اوقات ممکن است این سنسور درست کار نکند که برای عیب یابی و رفع این مشکل کافیست مراحل زیر را انجام دهید. این نرم افزار موجب ایجاد تسهیلات ویژهای برای کاربران آن شده است. در این نرم افزار امکان مشاهده و دریافت تمامی ترددها و ورود و خروج های پرسنل برای مدیران مجموعه ها فراهم شده است.

دستگاه كارت زني

1. برای انگشت زدن، لطفا حتما این اصول را به خاطر داشته باشید تا هم در زمان صرفه جویی کنید و هم کیفیت کار را بالاتر ببرید. در حالت عادی ۱ ثانیه طول می کشد تا دستگاه به سرور متصل شده و اجازه ورود یا خروج را صادر کند. بعد از ۳۰۰ میلی ثانیه از اعمال تحریک افزایش دمایی اطراف چشم و کاهش دما در گونه ها ثبت شد. اما در صورتی که از قابلیت Fake Diagnosis استفاده شود، ۵/۱ ثانیه زمان می برد تا علاوه بر اتصال به سرور اثر انگشت تقلبی را تشخیص دهد. اینکه کارمندان در جریان ریز اطلاعات رفت و آمد و حقوق و دستمزد خود مطابق قرارداد بسته شده با کارفرما قرار بگیرند، یکی از مسائلی است که بهره وری کار شرکت را بالا می برد. قابلیت کنترل تردد توسط کارت، اثر انگشت و یا هر دو به صورت همزمان از مزایای این دستگاه حضور و غیاب است.

برخی از نرمافزارهای حضور و غیاب به قابلیت محاسبه حقوق و دستمزد مجهز میشوند. چگونه کنترل دسترسی قادر است با متد های مختلفی به عنوان یک ابزار موثر برای بهبود راندمان و سود تجاری در یک سازمان به کار گرفته شوند. قابل ذکر است که نسخه اندروید نرم افزار با کلیه دستگاه های حضور و غیاب موجود در بازار سازگار است. هر بار که کارگران وارد محیط کار می شدند ، مجبور بودند از کارت حضور و غیاب استفاده کنند. برای اين منظور شما برای هر در ورود و خروج نياز به يك دستگاه كنترل دسترسی خواهيد داشت. اپلیکیشن حضور و غیاب اندروید ویسمن با قابلیت نصب و راه اندازی سریع و آسان، تمام آن چیزی که یک مدیر برای نظارت بر پرسنل خود نیاز دارد را فراهم می کند. این گونه مدیر در هر کجا و هر زمان از ورود و خروج کارکنان خود با خبر می شود. کارکنان هر شرکت با نصب این نرم افزار بر روی تلفن همراه خود می توانند درخواست های خود را در لحظه ارسال کنند. سیستمهای تشخیص چهره، اطلاعات دیداری و میلیونها عکس و فیلمی که توسط شبکه اجتماعی و شبکههای آنلاین دیگر، گوشیهای هوشمند و دوربینهای مداربسته باکیفیتی که برای امنیت در شهرها و محل سکونت ما نصبشدهاند را میتواند شناسایی کند. توجه داشته باشید که تولیدکنندگان به کدام روشها برای بهرهبرداری استناد میکنند، و اگر فقط از نرم افزار (در سیستم “آنالیز غیرطبیعی بودن پوست”) و یا روشهای نامشخص کمک میگیرند، با احتیاط عمل کنید. از زمانیکه کارخانههای تولیدکننده دستگاههای شناسایی اثر انگشت، غالباً روشهای تشخیص یک اثر انگشت واقعی و زنده را به محصول خود اضافه کردهاند، همیشه برای اینکه آنها چه روشهایی هستند و چگونه کار میکنند، توضیحی ارائه نمیدهند.



  • 2- باید وضعیت کاری هر فرد در حالت فعال باشد


  • محصولات سیستم آنلاین مدیریت کتابخانه


  • 3- ثبت تردد ها با تصاویر با کیفیت چهره


  • مقالات علمی




• شرکت مورفو: بسته به نوع دستگاه شناسایی، این شرکت روشهای مختلف “نشانگر بافت پوست”، “مقاومت الکتریکی پوست”، به اضافه سیستم “آنالیز غیرطبیعی بودن انگشت” را بهکار میبندد. • شرکت “لومیدیم اچآی دی گلوبال “: این شرکت در هر دستگاه خود از هر دو سیستم “تشخیص ضربان قلب” و “نشانگر بافت پوست” برای تأیید واقعی بودن انگشتان استفاده میکند. در حالیکه از نظر بیولوژیکی سرقت و یا جعل اثر انگشت بسیار مشکل است، اما در تیتر اخبار هنوز خبرهایی در مورد استفاده از انگشتان تقلبی و یا سرقت اثر انگشت برای فریب سنسورها منتشر میشوند. 2. انگشت خشک: اگر انگشتتان خیلی خشک است، از مایع یا هوای بازدم گرم خود برای اندکی خیس کردن آن استفاده کنید. تمام حقوق برای پرشین آگهی (رسانه آگهی پارسی ایرانیان) محفوظ می باشد.کپی برداری از پوسته و طراحی سایت طبق قوانین حقوق مولفین پیگرد قانونی خواهد داشت. بر همین اساس گروه نرم افزار ویسمن تصمیم به طراحی و تولید اپلیکیشن حضور و غیاب کارمندان بر پایه سیستم عامل اندروید نمود.