بدون شکدستگاه حضور غیاب تشخیص چهره Nitgen Nac5000 Face به عنوان یکی از بهترین دستگاههای این برند شناخته میشود که کیفیت کار آن نسبت به بسیاری از این دستگاه ها بالاتر و مناسبتر است. در مرحله ساخت بتونه همرنگی بهتر است مراحل ساخت بتونه بر روی یک صفحه صاف و بدون عیب انجام شود. تنها بعد از انجام این کار و مقایسه دستگاه های اتوماتیک مانند دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی با دیتاهای کاغذی است که می توان به اهمیت این قابلیت پی برد. این شرکت در زمینه نوآوری و توسعه مداوم محصولات باکیفیت بایومتریک پیشگام است و محصولات آنها در زمینه سیستمهای کنترل دسترسی و سیستمهای حضور و غیاب در بسیاری از حوزهها قابل استفاده هستند. شاید بهتر باشد قبل از خرید یک دستگاه حضور و غیاب با اهمیت استفاده از آن در یک شرکت یا سازمان بیشتر آشنا شوید. در مقایسه دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت، مشخص می شود مزایای متعددی در استفاده از دستگاه حضور و غیاب بیومتریک وجود دارد.

بعد از دستگاه حضورو غیاب ارزان پانچی اولین نوع از دستگاه های حضور و غیاب رایانه ای به بازار عرضه شدند. تفاوت قیمت دستگاه های موجود در بازار به خاطر کیفیت ،حافظه داخلی ، کشور سازنده ، و مدل های متفاوت در انواع دستگاها است. کیفیت بالا در اسکن اثر انگشت، برخورداری از استانداردهای بین المللی و تکنولوژی تأیید شده به عنوان سیستم احراز هویت در پروژههای نظامی و شناسایی ملی از مهمترین ویژگیهای این برند است. سیستم اتوماسیون پارکینگ مزایای زیادی برای مدیران محترم دارد که از جمله می توان جلوگیری از سوء استفـاده، اعمـال کنتـرل، مدیریت دقیق پارکینگ، ثبت گزارشات مالی و کنترل سریع و دقیق را نام برد. فناوری بیومتریک به ردیابی دقیق وقت و حضور کارمندان کمک می کند، که می تواند از مشکلات سرقت زمان مانند ورود زود هنگام، عزیمت زود هنگام و اضافه کاری غیرمجاز جلوگیری کند. این دستگاه مجهز به فناوری بلوتوث است.

این دستگاه دارای سنسور نوری ضد خش و ضد تقلب با قابلیت تشخیص اثر انگشت در کمتر از یک ثانیه می باشد. دستگاههای مربوط به برند Lumidigm برای اعتبار سنجی مشتریان بانک در دستگاههای خودپرداز، جلوگیری از تقلب بلیط در محلهای تفریحی، تضمین مرزهای بین المللی، اطمینان از خرید محصولات و خدمات عمومی به گیرندگان منتخب مناسب هستند. برند Lumidigm به عنوان یک زیرمجموعه از شرکت بزرگ HID Global (معرفی برند تولید کننده چاپگر کارت PVC) شناخته میشود که به عنوان یکی از ارائه دهندههای پیشرو در زمینه احراز هویت بیومتریک امن و قابل اعتماد مطرح شده است. با پیشرفت و توسعه نرمافزار های حضور و غیاب، بیشتر سازمانها و شرکتهای بزرگ به استفاده از نرمافزار های مبتنی بر وب روی آورده اند. امروزه شرکتهای بزرگ و کوچک، دولتها، سازمانها و ادارات فراوانی از نرمافزارهای حضور و غیاب استفاده میکنند. تجهیزات این شرکت در زمینه برقراری امنیت و استفاده از تکنولوژی بایومتریک در جهان سرآمد هستند و امروزه بسیاری از شرکتها از محصولات برند Virdiاستفاده میکنند.

دارا بودن شبکه فروش جهانی در بیش از ۱۳۳ کشور دنیا و فروش محصولات خود به ۵۰ شرکت امنیتی برتر جهان باعث شده است که برند Supremaبه عنوان یکی از برترین برندهای دستگاه حضور و غیاب در جهان شناخته شود. در این نرم افزار به ازای هر دانش آموز باید جزئیات و سابقه ی اطلاعات حضور و غیاب او بر حسب انتخاب تاریخ برای معلم در دسترس باشد، معلم بتواند آن را تصحیح کند و برای آن یادداشت بگذارد. نکته:در انواع سیستم های کارتی که در بالا به آن اشاره شد برای دستیابی به دستگاه حضور و غیاب ارزان و دارای کیفیت بالا باید ازبین سیستم های یک تا چهار با توجه به نیار سازمان خود انتخاب کنید. اما انتخاب دستگاه حضور و غياب مناسب و متناسب با نيازهای سازمان شما، در صورتيكه شما تخصص كافی نداشته باشيد، كار مشكلی خواهد بود. اگر این اطلاعات برای شما جذاب است، سایر ویژگیهای این محصول را در بخش محصولات ما مطالعه کنید.

در اينصورت رييس مركز ظرف مدت بيست و چهار ساعت مراتب را جهت اتخاذ تصميم به شورا انضباطي منعكس خواهد كرد. یکی از روش هایی که جهت کنترل و ثبت ورود و خروج افراد به کار می رود استفاده از دستگاه حضور و غیاب کارتی می باشد. این دستگاه یک سیستم حضور غیاب قابل اتصال به سیستم کامپیوتر و سیستمهای تشخیص هویت یکپارچه است که میتواند به صورت مستقل نیز عمل کند. این سیستم از یک الگوریتم یکپارچه و پیشرفته برای اسکن اثر انگشت دست بهره میبرد که امکان اسکن تک تک انگشتان و اسکن مجموعه انگشتان را فراهم میکند. سیستم حضور بیومتریک نتیجه دقیقی را ارائه می دهد که هیچ فناوری دیگری نمی توانداین کار را انجام دهد. بهترین بخش فناوری بیومتریک این است که، جعل، دستکاری یا از بین رفتن تقریبا غیرممکن است. یکی از موارد مهم و موثر بر قیمت دستگاه حضور و غیاب ، حافظه آن می باشد.