۱۵۰۰ اثرانگشت و ۱۲۰۰ چهره و دوهزار کارت در این مدل قابل ذخیرهسازی هستند. نسخه iOS ویسمن از اینجا قابل دریافت است. نسخه iOS ویسمن نسخه قابل نصب مجموعه نرمافزاری حضور و غیاب و حقوق دستمزد یکپارچه ویسمن بر روی دستگاههای قابل حمل هوشمند است. از خصوصیات برتر این نرم افزار امکان تغییر و تحول و افزودن امکانات جدید به آن بدون وابستگی به شرکتهای خارجی میباشد.این امر به بهترین نحو توسط واحد تحقیق و توسعه قابل انجام است. نسخه iOS نرم افزار حضور و غیاب ویسمن در نمایشگاه الکامپ ۹۶ رونمایی شد و در اولین روز نمایشگاه مورد تأیید App Store قرار گرفت. قابل ذکر است که نسخه iOS نرم افزار ویسمن با کلیه دستگاه های حضور و غیاب موجود در بازار سازگار است. نسخه iOS ویسمن مبتنی بر استانداردهای طراحی Apple در فضای گرافیکی مجموعه نرمافزاری دیدگاه، بسیار ساده و کارا پیادهسازی شده و از سهولت کاربری بسیار بالایی برخوردار است.

دانلود رایگان نرم افزار حضور و غیاب

این مدل از دستگاه، در مجموعههایی که آلودگی محیطی بالایی دارند توصیه نمیشود زیرا تماس مستقیم با سنسورهای حساس به اثر انگشت و اثر گرد و غبار محیط بر این سنسورها تاثیر مخرب دارد. بهتر است در هنگام خرید دوربین مدار بسته به این نکته توجه کنید که دوربین شما این قابلیت را دارد یا خیر. یکی از معضلات شرکتها، کارخانه ها، بیمارستان ها و … جابجایی و تعویض شیفت هایی است که خواسته و یا ناخواسته به وجود می آید. یکی از مشکلات این نوع روشها این است که تصویر اجزای مختلف صورت بخاطر شرایط نوری نامناسب، نویز و یا پوشش خراب شود. در روش الگو محور الگوی استانداردی از چهرهی انسان به صورت دستی و یا به صورت تابعی ریاضی از پیش تعیین گردد.با دریافت تصویر ورودی، همبستگی میان تصویر در مرزهای صورت، چشمها و.. مدیر پس از دریافت درخواست در هرکجا که باشد با اشاره ای می تواند تأیید یا رد این مسئله را به کارکنان اطلاع دهد.

  • امکان تعریف شیفت های کاری 24 ساعته یا 48 ساعته
  • اپلیکیشن حضور و غیاب کالاماری (Calamari)
  • دستگاه حضور و غیاب کارتی
  • قوانین کم کاری 6
  • رفع تمامی مشکلات نرم افزاری انواع دستگاه حضور و غیاب
  • دردسترس بودن. ( گم نشدن )
  • برگزاری آزمون : روز جمعه 17 اسفندماه 1397

دستگاه کارت ساعت زنی یا دستگاه حضور و غیاب میتواند به طور دقیق مشخص کند که هر کارمند چه میزان زمانی را به کار پرداخته است و همان میزان هم به آنان دستمزد بدهند. امروز در انزل وب سعی کردیم که روش های جدیدی برای قفل کردن گوشی در اندروید را به شما معرفی کنیم. Emplotime یک سیستم ردیابی زمان مبتنی بر وب است که از طریق ساعت مجازی حضور و غیاب کارکنان محاسبه می کند. در این بخش از یک پروتو اینفرارد و یک دوربین اینفرارد استفاده شده است. دوربین مداربسته با قابلیت تشخیص چهره، گران تر از دوربین مداربسته معمولی است. اگر این آپشن فعال نباشد پس از تشخیص چهره، خودتان باید صفحه قفل را به صورت دستی رد کنید. در صفحه مورد نظر شماره (ID) مورد نظر را وارد کرده ‘ گزینه Option را روی Add New و گزینه Method را بر روی Template تنظیم کرده و روی دکمه Enroll کلیک می کنیم.

ساعت حضور و غیاب جهان گستر

کارفرما می تواند کارمندانی که با هدف مأموریت از شرکت خارج می شوند، موقعیت سنجی کرده و از ساعت ورود و خروج آنها به محل مأموریت مطلع شود. یعنی چنانچه مدرسه دارای دو شیفت صبح و عصر باشد، تنها یک سیستم کافی است که برای ساعات ورود، خروج و تاخیر و غیبت هر دوشیفت بدون تداخل در دیگری برنامه ریزی گردد. خوشحالم تا بستری فراهم شده تا تجربیات خود را به عنوان یک کارشناس فروش در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهم . در پایان کار بازه زمانی حضور کارکنان در محدوده تعیین شده به عنوان زمان مأموریت در نظر گرفته شده و به صورت اتوماتیک در تایم شیفت ثبت می شود. این سیستم دارای ویژگی های مختلف برای کارکنان از جمله مشاهده ی ساعت واقعی کارکرد، زمان تعطیلات باقی مانده، برنامه ریزی ها، تغییر شیفت کاری و درخواست مرخصی ارائه می دهد. در پایان بازه زمانی، زمان شیفت به صورت اتوماتیک برای کارمند ثبت می شود.