x تبلیغات
اپلیکیشن حضور و غیاب

آموزش رنگ کاری چوب: راهنمای 0 تا 100 فارسی

بدون شکدستگاه حضور غیاب تشخیص چهره Nitgen Nac5000 Face به عنوان یکی از بهترین دستگاههای این برند شناخته میشود که کیفیت کار آن نسبت به بسیاری از این دستگاه ها بالاتر و مناسبتر است. در مرحله ساخت بتونه همرنگی بهتر است مراحل ساخت بتونه بر روی یک صفحه صاف و بدون عیب انجام شود. تنها بعد از انجام این کار و مقایسه دستگاه های اتوماتیک مانند دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی با دیتاهای کاغذی است که می توان به اهمیت این قابلیت پی برد. این شرکت در زمینه نوآوری و توسعه مداوم محصولات باکیفیت بایومتریک پیشگام است و محصولات آنها در زمینه سیستمهای کنترل دسترسی و سیستمهای حضور و غیاب در بسیاری از حوزهها قابل استفاده هستند. شاید بهتر باشد قبل از خرید یک دستگاه حضور و غیاب با اهمیت استفاده از آن در یک شرکت یا سازمان بیشتر آشنا شوید. در مقایسه دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت، مشخص می شود مزایای متعددی در استفاده از دستگاه حضور و غیاب بیومتریک وجود دارد.

بعد از دستگاه حضورو غیاب ارزان پانچی اولین نوع از دستگاه های حضور و غیاب رایانه ای به بازار عرضه شدند. تفاوت قیمت دستگاه های موجود در بازار به خاطر کیفیت ،حافظه داخلی ، کشور سازنده ، و مدل های متفاوت در انواع دستگاها است. کیفیت بالا در اسکن اثر انگشت، برخورداری از استانداردهای بین المللی و تکنولوژی تأیید شده به عنوان سیستم احراز هویت در پروژههای نظامی و شناسایی ملی از مهمترین ویژگیهای این برند است. سیستم اتوماسیون پارکینگ مزایای زیادی برای مدیران محترم دارد که از جمله می توان جلوگیری از سوء استفـاده، اعمـال کنتـرل، مدیریت دقیق پارکینگ، ثبت گزارشات مالی و کنترل سریع و دقیق را نام برد. فناوری بیومتریک به ردیابی دقیق وقت و حضور کارمندان کمک می کند، که می تواند از مشکلات سرقت زمان مانند ورود زود هنگام، عزیمت زود هنگام و اضافه کاری غیرمجاز جلوگیری کند. این دستگاه مجهز به فناوری بلوتوث است.

این دستگاه دارای سنسور نوری ضد خش و ضد تقلب با قابلیت تشخیص اثر انگشت در کمتر از یک ثانیه می باشد. دستگاههای مربوط به برند Lumidigm برای اعتبار سنجی مشتریان بانک در دستگاههای خودپرداز، جلوگیری از تقلب بلیط در محلهای تفریحی، تضمین مرزهای بین المللی، اطمینان از خرید محصولات و خدمات عمومی به گیرندگان منتخب مناسب هستند. برند Lumidigm به عنوان یک زیرمجموعه از شرکت بزرگ HID Global (معرفی برند تولید کننده چاپگر کارت PVC) شناخته میشود که به عنوان یکی از ارائه دهندههای پیشرو در زمینه احراز هویت بیومتریک امن و قابل اعتماد مطرح شده است. با پیشرفت و توسعه نرمافزار های حضور و غیاب، بیشتر سازمانها و شرکتهای بزرگ به استفاده از نرمافزار های مبتنی بر وب روی آورده اند. امروزه شرکتهای بزرگ و کوچک، دولتها، سازمانها و ادارات فراوانی از نرمافزارهای حضور و غیاب استفاده میکنند. تجهیزات این شرکت در زمینه برقراری امنیت و استفاده از تکنولوژی بایومتریک در جهان سرآمد هستند و امروزه بسیاری از شرکتها از محصولات برند Virdiاستفاده میکنند.

دارا بودن شبکه فروش جهانی در بیش از ۱۳۳ کشور دنیا و فروش محصولات خود به ۵۰ شرکت امنیتی برتر جهان باعث شده است که برند Supremaبه عنوان یکی از برترین برندهای دستگاه حضور و غیاب در جهان شناخته شود. در این نرم افزار به ازای هر دانش آموز باید جزئیات و سابقه ی اطلاعات حضور و غیاب او بر حسب انتخاب تاریخ برای معلم در دسترس باشد، معلم بتواند آن را تصحیح کند و برای آن یادداشت بگذارد. نکته:در انواع سیستم های کارتی که در بالا به آن اشاره شد برای دستیابی به دستگاه حضور و غیاب ارزان و دارای کیفیت بالا باید ازبین سیستم های یک تا چهار با توجه به نیار سازمان خود انتخاب کنید. اما انتخاب دستگاه حضور و غياب مناسب و متناسب با نيازهای سازمان شما، در صورتيكه شما تخصص كافی نداشته باشيد، كار مشكلی خواهد بود. اگر این اطلاعات برای شما جذاب است، سایر ویژگیهای این محصول را در بخش محصولات ما مطالعه کنید.

در اينصورت رييس مركز ظرف مدت بيست و چهار ساعت مراتب را جهت اتخاذ تصميم به شورا انضباطي منعكس خواهد كرد. یکی از روش هایی که جهت کنترل و ثبت ورود و خروج افراد به کار می رود استفاده از دستگاه حضور و غیاب کارتی می باشد. این دستگاه یک سیستم حضور غیاب قابل اتصال به سیستم کامپیوتر و سیستمهای تشخیص هویت یکپارچه است که میتواند به صورت مستقل نیز عمل کند. این سیستم از یک الگوریتم یکپارچه و پیشرفته برای اسکن اثر انگشت دست بهره میبرد که امکان اسکن تک تک انگشتان و اسکن مجموعه انگشتان را فراهم میکند. سیستم حضور بیومتریک نتیجه دقیقی را ارائه می دهد که هیچ فناوری دیگری نمی توانداین کار را انجام دهد. بهترین بخش فناوری بیومتریک این است که، جعل، دستکاری یا از بین رفتن تقریبا غیرممکن است. یکی از موارد مهم و موثر بر قیمت دستگاه حضور و غیاب ، حافظه آن می باشد.

تردد - حضور و غیاب - گیت کنترل تردد

در واقع اگر پایگاه دادهی غنی و کاملی از تصویر افراد همراه با اطلاعاتشان وجود نداشته باشد، تکنولوژی تشخیص چهره تنها صورت افراد جدید را تماشا خواهد کرد. امروزه استفاده از کارت های هوشمند مانند RFID و Mifare در بسیاری از کارها و اماکن رایج شده است. سیستم های حضور و غیاب به دو دسته کلی دستی و خودکار تقسیم می شوند. دوربین 3.1 مگاپیکسلی سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره Virdi AC 7000 دارای موتوری پیشرفته برای حرکت اتوماتیک دوربین جهت تسریع در پیدا کردن صورت افراد با قامتهای متفاوت و تطبیق سریع چهره میباشد. این را در پرونده پرسنلی کارمند درج کنید. اگر خطایی دریافت نکردید میتوانید مراحل بعد را دنبال کنید. مجرمان احتمالی اگر بدانند که چهره شان توسط دوربین مداربسته شناسایی شده و ثبت می شود، از کار خود صرف نظر می کنند. MD-800 با آخرین تکنولوژی بیومتریک در شناسایی چهره دارای امتیاز بالا محصولات تشخیص چهره در میان محصولات مشابه در بازار می باشد.

قیمت دستگاه حضور و غیاب ارزان

به عنوان مثال، دولتهای چین و آمریکا تصاویر شهروندان خود را جمعآوردی و در پایگاههای داده ذخیره میکنند. شما میتوانید نرم افزار ساعت کارت زنی آراز را از این صفحه دانلود کنید . تاریخچه ساعت حضور و غیاب به قرن ۱۹ بازمی­ گردد. سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره Virdi AC 7000 با نرم افزار حضور و غیاب پیشگامان آسیا یکپارچه میباشد. سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره Virdi AC 7000 علاوه بر سیستم تشخیص چهره و اثر انگشت از هر دو نوع کارت Mifare و RFID پشتیبانی میکند. این دستگاه حضور و غیاب قادر به پشتیبانی از Wi-Fi و GPRS، ۳G است، ویژگی های ظرفیت ۲۰۰۰۰ اثر انگشت، ۴۰۰۰۰ کارت می باشد. همچنین از پشتیبان گیری داده ها و بازیابی برای جلوگیری از ریسک حذف تصادفی اطلاعات پشتیبانی می کند. دستگاه حضور و غیاب ارزان قیمت UA200 با بهره گیری از سنسور نوری ضد خش، باتری داخلی و در عین حال قیمت بسیار مناسب، محصولی پرفروش و بسیار پرطرفدار در بازارهای مختلف به حساب می آید. آیا جهت گزارش گیری به شخص وابسته است ؟

برنامه حضور و غیاب

پاسخ دهی به این پرسش وابسته به نیاز هر شخص می باشد. به کار برده می شود. داده های به اشتراک گذاشته شده، پیگیری زمان های ترکیبی را به همراه ترازهای ترک کار ساده می کند. بخش سخت افزار وظیفه ثبت تاریخ و ساعت تردد فرد را برعهده دارد. از امکانات قابل توجه این دستگاه امکان ثبت تردد ورود و خروج پرسنل بصورت کارت RFID ، اثرانگشت و رمز می باشد. یکی دیگر امکاناتی از که برای ورود و خروج پرسنل این دستگاه در اختیار قرار میدهد تعریف رمز عبور برای پرسنل است که پرسنل با رمز عبور تردد خود را به ثبت برسانند. به گزارش جورنال وال استریت، فروشگاه ها در حال استفاده از سیستم های تشخیص چهره به طور آزمایشی هستند ولی برای انتشار یافته هایشان تردید دارند. دستگاه حضور و غیاب T-28331 یکی از جدیدترین دستگاه های روز دنیا می باشد، که از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی برای شناسایی اثر انگشت برخوردار است.

  • نرم افزار تابلو اعلانات هوشمند مدارس
  • 1 - ویژگی های هار ( Haar Features )
  • امکان تعریف دسترسی ها برای هر سمت
  • امکان تعریف شیفت ماه مبارک رمضان

با انتخاب روز کاری، انواع بازه های کاری تعریف شده در آن روز کاری لیست خواهند شد. با توجه به مشکلات مدارس در زمینه حضوروغیاب و کنترل تردد دانش آموزان ، شرکت علم گستر صدف اقدام به تجهیز سیستم حضور وغیاب در مدارس کرده تا بتواند برای رفع مشکلات مدارس کشور اقدام نماید. دوم اينکه اين کارت جهت نمايش کارنامه دانش آموزان بر روي LCD مدارس مورد استفاده قرار مي گيرد. امروز قصد داریم در مورد آشنایی با انواع دستگاه حضور و غیاب و نحوه عملکرد آن را برایتان توضیح دهیم. بعد از نزدیک شدن فرد برای ثبت ورود یا ثبت زمان خروج خود به دستگاه، مجدداً اطلاعات هویتی او گرفته میشود و این اطلاعات به اطلاعات رمزنگاری شده تبدیل شده و با محتویات ذخیره شده در روزهای اولیه مقایسه میشود. پس از مشخص شدن کلاس ها و تشکیل پرونده الکترونیکی برای معلمان ، نوبت به تعریف برنامه درسی دانش آموزان می رسد.

دستگاه کارت ساعت زنی

آیا حافظه دستگاه , در صورت پرشدن قابل پاک شدن است یا حافظه باید تعویض گردد؟ اطلاعات فنی و نحوه عملکرد دستگاه های ساعت زنی هوشمند شرکت توتکو در دسته بندی های مجزا در سایت سامانه های هوشمند توتکو قابل مشاهده می باشند. چرا توتکو؟ چرا باید از آداپتورهای جداگانه استفاده نماییم؟ یکی از مهم ترین نکاتی که در حتما هنگام خرید دوربین های مدار بسته باید به آن توجه کنید نوع دوربین های مدار بسته انتخابی شما می باشد. در نهایت این تابع یک لیست از مشخصات مکانی چهرههای موجود در تصویر را برمیگرداند. با تخصیص یک کارت هوشمند برای هرفرد ، کارمند صاحب کارت با گرفتن کارت به دستگاه می تواند رویداد ترددی خود را به صورت مناسب و ارزان ثبت کند. سپس می توانند اثر انگشت خود را برای مرحله دوم ثبت نمایند. پس در صورتیکه چنین حساسیتی را دارید گزینه اثرانگشتی پیشنهاد می گردد . این دو طرح برای اولین بار توسط گروه طلای نرم در دبیرستان شهید آهنگری ارومیه با 1000 دانش آموز اجرا شده است.

سیستم اثرانگشتی با تعداد دانش آموز حدود 100 نفر با یک دستگاه کاملاً جوابگوی نیاز شما است . … دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثرانگشت مدل KTA-630 … دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی کارتی مدل KTA-250. بصورت فايل ورد و نمودار ها و مدل سازي UML و خود برنامه به همراه سورس و پياده سازي نرم افزار نياز است. این نوع دستگاه اگرچه از جمله دستگاههای ابتداییحضور و غیاب است، با این حال هنوز هم، معمولاً همراه با یک سیستم جدیدتر مورد استفاده قرار میگیرد. شما می توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد انواع این سیستم ها با بخش فروش دی سی ای کالا تماس حاصل نمایید. اسکنر التراسونیک عملکردی شبیه سونوگرافی دارد و تصویری سهبعدی از فرورفتگی و برآمدگیهای پوست دست ایجاد کرده و در حافظه دستگاه حضور و غیاب ذخیره می کند. دستگاه حضور و غیاب کارتی دوربین دار عملکردی شبیه به دستگاه های بارکدی دارد، اما در مجموعه یک دوربین کوچک وجود دارد که قادر به ثبت چهره افراد نیز هست. اگر فردی در سازمان وظیفه اش را به درستی انجام داد نباید بی درنگ و بدون محاسبه او را تشویق کرد؛ چنانچه اگر روزی نیز کارش را انجام نداد یا به درستی به پایان نبرد، نباید طلبکارانه توبیخش کرد. این کار برای انجام تشویق و تنبیه های کاری ضروریست و میتوان با شناسایی کارمندان غیر متعهد تذکرات لازم را داده و در صورت لزوم با آنها برخورد کرد. 14 ژانويه 2018 … آیا از ظاهر میتوان از کیفیت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی مطلع شد؟

قیمت انواع دستگاه کنترل تردد تشخیص چهره ، اثر انگشتی و کارتی

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت یکی از پر فروش ترین دستگاه های حضور و غیاب در دنیا است، زیرا هم کارایی لازم را دارد و هم اینکه از دستگاه تشخیص چهره ارزان تر است. دستگـاه حضور و غياب و كنترل دسترسی كارابان مدل KTA-3450 يك دستگاه با طراحی زيبا و كم حجم، دارای سنسور تشخیص اثر انـگشت، جهت كنترل تردد پرسنل می باشد. شناسایی و تطبیق کاربران با استفاده از فناوری اثر انگشت، کلمه عبور یا ترکیبی از این روشها از ویژگیهای منحصر بفرد دستگاه حضور و غیاب کارابان مدل KTA-120 می باشد. كليدهاي عملياتي، استفاده جهت كنترل دسترسي و كنترل قفل برقي، باتري داخلي، زنگ هشدار، پيامهاي شخصي و خصوصي و امكان برقراري ارتباط از طريق شبكه بيسيم (Wifi) از ديگر قابليتهاي قابل ارائه در اين مدل مي باشد. همچنین گزینه ای در نرم افزار تعبیه گردیده است تا با استفاده از آن زنگ مدارس در ساعت های مشخصی به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به نظارت شما در مدرسه به صدا درآید. در این بخش شما می توانید زنگ ها را به صورت تک زنگ نیز مشخص نمائید و همچنین می توان تعداد زنگ ها و ساعت های آن ها را بدون هیچگونه محدودیتی تعیین نمود. بنابراین باید سیستمی ارائه گردد که بتواند قابلیت های بسیاری را بدون هیچ محدودیتی و با انعطاف پذیری بالا در اختیار کاربران قرار دهد.

ارزانترین دستگاه حضور و غیاب

اگر دو محصول را بخواهید با هم مقایسه کنید، اگر یکی از آن ها گران تر بود نمی توان گفت قیمت آن منصفانه نیست بلکه شما باید این موضوع رو بررسی کنید که آیا امکانات و کیفیتی که این دو دارند با هم یکی هستند؟ قیمت دستگاه منتخب در مقایسه با دستگاههای مشابه بالاتر است یا پائین تر ؟ در بعضی از اوقات نیز این دستگاه ها تلفیقی از شناسایی چهره و اثر انگشت می باشد. علت انتخاب کارت هوشمند دانش آموزی توسط گروه طلای نرم جهت عمل حضور و غیاب ، به جای اثر انگشت و یا موارد جایگزین چند دلیل می باشد. ترددهای ثبت شده در دستگاه حضور و غیاب، در نهایت به نرمافزار حضور و غیاب انتقال یافته و پس از پردازش و اصلاحات لازم، گزارش گیری انجام می گیرد. دستگاه حضور و غیاب فقط ترددهای کارکنان را ثبت می کند. دلیل سوم ویژگی ابداعی و جالب و منحصربفرد در نرم افزار مدرسه توانا ، نمایش نمرات ، کارنامه مستمر و نمودار گرافیکی در LCD مدارس تنها با نگه داشتن کارت هوشمند حضور و غیاب مقابل دستگاه می باشد.

دستگاه حضور غياب

گزارش جامع تمامی پیام های ارسالی هم از طریق نرم افزار مدرسه توانا و هم از طریق سیستم پیام رسان صبا قابل دستیابی و مشاهده می باشد. همراه این دستگاه دو نرم افزار است که امکان گزارش گیری و چاپ فیش حقوقی را دارد. امکان تعریف سوابق تحصیلی و سوابق کاری و انتساب آنها به هر پرسنل . مثلاً ممکن است یک خریدار به دنبال قیمت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی ارزان باشد، اما در نهایت به چند برند خاص خواهد رسید که میتواند از بین آنها یک مورد را انتخاب کند. کارنامه های از پیش آماده شده با یک کلیک از بخش های بسیار کاربردی این نرم افزار می باشد که حجم کار پرزحمت و پرخطای تهیه کارنامه ی دستی برای دانش آموزان توسط معاونین را به حداقل ممکن رسانده است. برای تمامی مشاغل اداری ومشاغل سخت که ممکن است به دلیل سختی کار اثر کم رنگ شده باشد و باشگاه ها با تعداد پرسنل نامحدود مناسب است. دستگاه تشخیص اثر انگشتی سری V800 امکان کار کردن در هنگام قطعی برق دارد.



  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically


  • فناوری استفاده شده در دستگاه های حضور غیاب


  • 22دستگاه کنترل تردد مدل HM-105


  • 4- سرعت عملکرد بالا و عدم اتلاف وقت


  • امکان دسترسی آسان و گسترده


  • 4- کنترل تردد به روش ترکیبی


  • ابزارهای طبقهبندی آبشاری


  • روز شنبه- موظفی از ساعت 8:00 تا ساعت 16:00




امکان ساخت گزارشات دلخواه با محیط Fast Report و تحت عنوان گزارشات سفارشی . ارسال sms برای هر چند کلاس در هر چند درس در هر بازه زمانی دلخواه و با تلفیق هر گونه گزینه مورد نظر کاربران از ویژگی های خاص نرم افزار می باشد. امکان تعریف دوره های کاری غیر ماه به اندازه دلخواه . امکان اعمال سهمیه مرخصی و شروط موثر بر آن مانند تعطیلت حین مرخصی و سقف کسر کار و غیره . امکان ثبت مرخصی و مأموریت در دستگاه از طریق تعریف کلیدهای ساعت در برنامه . … امکان ثبت نامحدود ترددها ذخیره اطلاعات تردد برای همیشه. وقتی یکی هست که همیشه هواتو داره محسن لرستانی ( بی وفا ) دیرین دیرین - ریش سفیدیسم تجزیه کسر سریال هندی | زبان عشق | قسمت 276 | دوبله فارسی | فیلم هندی | کانال گاد یه حرکتی بزن دیرین دیرین - وسایل پیشگیری چکش تخریب تاپ لاین رونیکس کلیپ جدید و باحال محسن ایزی 771 سختی ها و ظرایف موضعگیری های وزارت امور خارجه شکار شیرها سمینار دو روزه آمار (با رویکرد علوم داده|DataScience) - روز اول بخش دوم آبجی میخوام با مزه ترین و خنده دارترین کلیپ های محسن ایزی شکوفه عزیزی؛ دومین اجرای برنامه دوم از مرحله نیمه نهایی عصرجدید اجرای محمد زارع در نیمه نهایی عصر جدید آهنگ لری خنده گل، خواننده اسماعیل بهشتی دیرین دیرین - فانتزی بیش از حد مخمل پاش/واترترانسفر/فانتاکروم فقط ۵ دقیقه کی اینجوری زود حاضر میشه ؟

فرض کنید 100 نفر پرسنل در شرکت شما مشغول به کار می باشند و به طور متوسط هر پرسنل 4 بار در روز اقدام به کارتزنی می نماید بدین ترتیب شما روزانه 400 تردد خواهید داشت. نکته نهم -آیا قیمت دستگاه انتخاب شده متناسب با بودجه شرکت شما می باشد؟ سنسور اثر انگشت این دستگاه از نوع Silk ID بوده که امکان تقلب را به صفر رسانده و اثر انگشت مرطوب، خشک و مخشوش را به راحتی شناسایی می نماید. سنسور های اثر انگشت در دستگاه حضور غیاب احتمال تقلب را به صفر نزدیک می کند. بزرگترین مزیت سیستمها و نرمافزارهای حضور و غیاب این است که نیاز به کارت دسترسی و ثبت زمان را از بین میبرند. زیرا امکان تقلب و یا خطای انسانی در محاسبه اضافهکاری از بین میرود و درنهایت به صرفهجویی در هزینهها خواهد انجامید. این کمک می کند تا داده ها به صورت یکپارچه بین برنامه ها انتقال داشته باشد و در نتیجه یک فرآیند پرداخت موثر داشته باشید.

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

هرچه تعداد پرسنل شرکت بیشتر باشد، تعداد ترددهایی که در حافظه در یک ورود یا خروج ثبت می شود،افزایش می یابد و بالطبع حافظه دستگاه زود پر خواهد شد . استفاده از سیستم حضور و غیاب در ثبت تردد ورود و خروج از تقلب و ایجاد اختلاف عمدی کارمندان جلوگیری می کند. همچنین استفاده از گیت های کنترل تردد نیز در کنار این دستگاه ها از ورود افراد متفرقه جلوگیری نموده و کلیه ترددها ثبت می نماید . کارت هوشمند یکی از روش های مناسب برای ثبت زمان ورود و خروج افراد (حضور و غیاب) می باشد. دستگاه حضور و غیاب تحت شبکه دارای یک قلب سیستم است که متشکل از یک کامپیوتر مرکزی و نرم افزار هوشمند سیستم می باشد. سیستم شناسایی چهره، یک سیستم بیومتریک است که با استفاده از روشهای هوشمند اتوماتیک، هویت هر فرد را بر اساس ویژگیهای او تشخیص داده و تایید می کند. دستگاه حضور و غیاب کارابان مدل «TA-100» محصولی با قابلیت تشخیص سریع اثر انگشت است. دستگاه های حضور و غیاب با وجود یکسان بودن نقش اصلیشان، اما امکانات و ساختارهای بسیار متفاوتی دارند. اما دسته سوم راکه کارشناسان امنیت تشکیل میدهند به این دلیل به دنباله کد ست گاه حضور و غیاب هستند که بتوانند آسیب پذیری هایس یست م را شناسایی کرده ودرنهایت جل و یا ین نقاط ضعف رابگیرند . سیستم حضور و غیاب یا ساعت حضور غیاب دستگاهی است که برای ثبت ورود و خروج کارمندان در یک محیط کاری به کار میرود تا با توجه به کارکرد هر یک از پرسنل مدیران بتوانند حقوق و دستمزد پرداخت کنند.

ساعت زن انگشتی

برای کارکنان بخش فروش دیاکالا مایه افتخار است که بتوانند خدمتی به ساکنین کرج ارائه دهند. این دستگاه شامل ۱۲ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش تجهیزات یا نصب و راه اندازی دستگاه حضور و غیاب و نرم افزار های مربوطه در مشهد با ما تماس بگیرید. همچنین ممکن است در برخی مراکز به دلایل مختلف استفاده از تجهیزات شبکه غیرممکن باشد که در آن صورت استفاده از حافظه های جانبی USB راهکاری کاربردی خواهد بود. و یا شاید با توجه به ساختار و مواد به کار رفته در ساختمان مورد نظر، امکان استفاده از تجهیزات بی سیم نباشد. دستگاههای حضور و غیاب با توجه به تکنولوژی مورد استفاده در آن، دارای تنوع قیمتی می باشد. این مدل با توجه به طراحی و اندازه های کوچک آن گزینه ای بسیار مناسب جهت بکارگیری در محیط شرکت ها و کسب و کارهای کوچک می باشد. اگر تعداد پرسنل شما کم است و دارای محیط کاری اداری هستید و امکان مدیریت ورود و خروج کارکنان آسان است، کارتخوان و یا سنسور اثر انگشت گزینه به صرفه و مناسبی است و جوابگوی کارتان خواهد بود. اگر پرستار هستید و دستکش مانع از استفاده از تکنولوژی اثرانگشت می باشد ، قطعا تشخیص چهره یا پسورد گزینه های جایگزین خوبی می باشند .

دستگاه حضور و غیاب کارتی شرکت تیک تاک اغلب شاکل تشخیص چهره و اثرانگشت می باشند. خروج با مراجعه به این دستگاه و با استفاده از ابزارهای مختلف مانند کارتهای هوشمند,اثرانگشت,اسکن چهره و… ورود و خروج خود را ثیت مینمایند. دستگاه کنترل دسترسی یا همان حضور و غیاب در انواع مختلف تولید می شود که جدید ترین مدل این تکنولوژی قابلیت شناسایی از طریق چهره را داراست. این قابلیت به سیستم کمک می­کند که حد متناسبی از امنیت و راحتی را در کاربردهای مختلف و برای کاربر نهایی فراهم آورد. به طور خاص، سیستم های بیومتریک به طور گسترده در مراکز اختصاصی امنیتی خارجی مورد استفاده فراوان قرار می گیرند تا سخت گیری های امنیتی که مدنظر مشتریان است را فراهم آورند. قابلیت تنظیم تغییر ساعت به صورت اتوماتیک در ابتدای سال و ابتدای پاییز - نرم افزارهای تحت ویندوز وتحت شبکه امکان کنترل حضور و غیاب را از هر مکان و زمانی فراهم می سازد.

  • محصولات سیستم آنلاین مدیریت کتابخانه
  • بسته هتل ها و تالار های پذیرایی
  • قابلیت تعریف آلارم در زمان های خاص (مثلا زمان ناهار)
  • سیستم باید مستقل از سخت افزار باشد
  • ثبت تاریخ روز جاری بصورت اتوماتیک
  • کنترل تردد با استفاده از تکنولوژی آیبیکن (iBeacon)
  • امکان پخش پیغام صوتی

یکی از این موارد کنترل و نظارت بر ورود و خروج کارمندان و همچنین محاسبه حقوقشان بر اساس این اطلاعات است. تصور نمایید که برای کارکنان بخش حسابداری چقدر سخت خواهد بود که بخواهند ساعت های ورود و خروج هر پرسنل را به طور دقیق و بدون هیچ گونه خطا در انتهای هر ماه محاسبه نمایند. با استفاده از دستگاه حضور غیاب پرسنل به محض ورود باید کارت یا اثر انگشت خود را بر روی دستگاه ثبت نمایند و یا از طریق چهره ورود خود را ثبت نمایند. کاربرد این دستگاه به قدری زیاد است که قیمت دستگاه حضور غیاب برای هر شرکت به صرفه است و می توانند یکی از انواع آن را خریداری نمایند. بزرگی و کوچکی مجموعه کاری و بستر سخت افزاری موجود در شرکت شما، عامل مهمی در انتخاب ابزار انتقال داده است. FUNCTION KEY، قابلیت ثبت ۱۲۰۰ الگوی چهره و۱۰۰۰۰ عدد کارت و۱۰۰۰۰۰ عدد رکورد دارای سیستم عامل لینوکس.

در مدل های قدیمی تر، معمولا از یک عدد کارت شناسایی استفاده می شد که نیاز بود تا در قسمتی از دستگاه کشیده شده و اطلاعات کاربر ثبت گردد. برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلاْ رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید. از طرفی کارمندی که ببینید بایت چند دقیقه تاخیر و یا چند دقیقه زودتر رفتن قرار است مبلغی از حساب او کم شود در ساعت ورود خروج خود دقت بیشتری می کند. مثلا اگر ظرفیت ذخیره اثر انگشت در یکدستگاه 5.000 نمونه باشد و شما بخواهید از هر شخصی دو نمونه اثر انگشت تعریف و ذخیره کنید، حداکثر می توانید از 2.500 نفر در این دستگاه نمونه گیری کنید. 2- ظرفیت: میزان ظرفیت و یا حافظه دستگاه های حضور و غیاب را از دو جهت می توان مورد بررسی قرار داد. مثلا اگر شما دارای 500 نفر پرسنل هستید و دستگاه حضور و غیاب شما ظرفیت 20.000 تردد را دارد. که پرسنل هم می تواند با اثر انگشت و هم با کد ( رمز) تردد خود را ثبت نماید.

دستگاه حضور و غیاب T-28371

از مزایای خرید و نصب این نرم افزار، یکپارچگی و ارتباط مستقیم آن با نرم افزار حقوق و دستمزد ویسمن و ارسال اطلاعات مربوط به عملکرد پرسنل به منظور محاسبه دستمزد ایشان می باشد. چنانچه شما تصمیم به خرید دستگاه کنترل تردد برای مجموعه خود از سایت دی سی ای کالا را دارید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا با جزییات و ویژگی های این محصولات آشنا شوید. عموما بصورت پیشفرض اکثر مودم ها ۱۹۲.۱۶۸.۱.۱ست شده است که برای اطمینان می توانید از منوی cmd دستور ipconfig را اجرا کنید و در قسمت gateway آی پی تنظیمات مودم را بیابید. گاهی اوقات ممکن است این سنسور درست کار نکند که برای عیب یابی و رفع این مشکل کافیست مراحل زیر را انجام دهید. این نرم افزار موجب ایجاد تسهیلات ویژهای برای کاربران آن شده است. در این نرم افزار امکان مشاهده و دریافت تمامی ترددها و ورود و خروج های پرسنل برای مدیران مجموعه ها فراهم شده است.

دستگاه كارت زني

1. برای انگشت زدن، لطفا حتما این اصول را به خاطر داشته باشید تا هم در زمان صرفه جویی کنید و هم کیفیت کار را بالاتر ببرید. در حالت عادی ۱ ثانیه طول می کشد تا دستگاه به سرور متصل شده و اجازه ورود یا خروج را صادر کند. بعد از ۳۰۰ میلی ثانیه از اعمال تحریک افزایش دمایی اطراف چشم و کاهش دما در گونه ها ثبت شد. اما در صورتی که از قابلیت Fake Diagnosis استفاده شود، ۵/۱ ثانیه زمان می برد تا علاوه بر اتصال به سرور اثر انگشت تقلبی را تشخیص دهد. اینکه کارمندان در جریان ریز اطلاعات رفت و آمد و حقوق و دستمزد خود مطابق قرارداد بسته شده با کارفرما قرار بگیرند، یکی از مسائلی است که بهره وری کار شرکت را بالا می برد. قابلیت کنترل تردد توسط کارت، اثر انگشت و یا هر دو به صورت همزمان از مزایای این دستگاه حضور و غیاب است.

برخی از نرمافزارهای حضور و غیاب به قابلیت محاسبه حقوق و دستمزد مجهز میشوند. چگونه کنترل دسترسی قادر است با متد های مختلفی به عنوان یک ابزار موثر برای بهبود راندمان و سود تجاری در یک سازمان به کار گرفته شوند. قابل ذکر است که نسخه اندروید نرم افزار با کلیه دستگاه های حضور و غیاب موجود در بازار سازگار است. هر بار که کارگران وارد محیط کار می شدند ، مجبور بودند از کارت حضور و غیاب استفاده کنند. برای اين منظور شما برای هر در ورود و خروج نياز به يك دستگاه كنترل دسترسی خواهيد داشت. اپلیکیشن حضور و غیاب اندروید ویسمن با قابلیت نصب و راه اندازی سریع و آسان، تمام آن چیزی که یک مدیر برای نظارت بر پرسنل خود نیاز دارد را فراهم می کند. این گونه مدیر در هر کجا و هر زمان از ورود و خروج کارکنان خود با خبر می شود. کارکنان هر شرکت با نصب این نرم افزار بر روی تلفن همراه خود می توانند درخواست های خود را در لحظه ارسال کنند. سیستمهای تشخیص چهره، اطلاعات دیداری و میلیونها عکس و فیلمی که توسط شبکه اجتماعی و شبکههای آنلاین دیگر، گوشیهای هوشمند و دوربینهای مداربسته باکیفیتی که برای امنیت در شهرها و محل سکونت ما نصبشدهاند را میتواند شناسایی کند. توجه داشته باشید که تولیدکنندگان به کدام روشها برای بهرهبرداری استناد میکنند، و اگر فقط از نرم افزار (در سیستم “آنالیز غیرطبیعی بودن پوست”) و یا روشهای نامشخص کمک میگیرند، با احتیاط عمل کنید. از زمانیکه کارخانههای تولیدکننده دستگاههای شناسایی اثر انگشت، غالباً روشهای تشخیص یک اثر انگشت واقعی و زنده را به محصول خود اضافه کردهاند، همیشه برای اینکه آنها چه روشهایی هستند و چگونه کار میکنند، توضیحی ارائه نمیدهند.



  • 2- باید وضعیت کاری هر فرد در حالت فعال باشد


  • محصولات سیستم آنلاین مدیریت کتابخانه


  • 3- ثبت تردد ها با تصاویر با کیفیت چهره


  • مقالات علمی




• شرکت مورفو: بسته به نوع دستگاه شناسایی، این شرکت روشهای مختلف “نشانگر بافت پوست”، “مقاومت الکتریکی پوست”، به اضافه سیستم “آنالیز غیرطبیعی بودن انگشت” را بهکار میبندد. • شرکت “لومیدیم اچآی دی گلوبال “: این شرکت در هر دستگاه خود از هر دو سیستم “تشخیص ضربان قلب” و “نشانگر بافت پوست” برای تأیید واقعی بودن انگشتان استفاده میکند. در حالیکه از نظر بیولوژیکی سرقت و یا جعل اثر انگشت بسیار مشکل است، اما در تیتر اخبار هنوز خبرهایی در مورد استفاده از انگشتان تقلبی و یا سرقت اثر انگشت برای فریب سنسورها منتشر میشوند. 2. انگشت خشک: اگر انگشتتان خیلی خشک است، از مایع یا هوای بازدم گرم خود برای اندکی خیس کردن آن استفاده کنید. تمام حقوق برای پرشین آگهی (رسانه آگهی پارسی ایرانیان) محفوظ می باشد.کپی برداری از پوسته و طراحی سایت طبق قوانین حقوق مولفین پیگرد قانونی خواهد داشت. بر همین اساس گروه نرم افزار ویسمن تصمیم به طراحی و تولید اپلیکیشن حضور و غیاب کارمندان بر پایه سیستم عامل اندروید نمود.

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

ورود و خروج های پرسنل را کنترل کنند. سیستم حضور و غیاب برای مانیتور کردن زمان آغاز و پایان کار پرسنل است. سیستمهای حضور و غیاب به محاسبه دقیق زمان اضافهکاری کمک میکنند و این برای هر دو طرف میتواند مفید باشد. یک سیستم حضور و غیاب از دو رکن اساسی تشکیل شده است: دستگاه حضور و غیاب ، نرمافزار حضور و غیاب. می توانید وارد ” Maintenance ” شوید تا پسورد،اطلاعات شرکت را ویرایش کنید و میتوانید وارد “Attendance manage” شوید تا قوانین حضور و غیاب شرکت را تنظیم کنید. ۷. با استفاده از آن کارمندان می توانند ساعات عدم حضور در کار، یا ساعات ناهار یا ساعتی که در جلسه هستند را اعلام کنند، تا کسانی که اجازه دارند از آن با خبر شوند. اگر به ادارات و سازمانهای مختلف سری بزنید، مطمئناً متوجه خواهید شد که نرم افزار حضور و غیاب نقشی فراتر از یک نرمافزار ساده بر عهده دارد. سنسور اثرانگشت به کار رفته در این دستگاه، سنسور نوری ضدخش با سرعت بسیار بالا می باشد که ثبت تردد را در مراکز پرتردد و پر جمعیت بسیار ساده می کند. شرکت دنیای پردازش با سابقه ترین شرکت در زمینه AFC در ایران بوده و اولین پروژه AFC را در ایران در شرکت مترو در سال 1377با موفقیت اجرا کرده است. یکی از آسان ترین و کم هزینه ترین و در عین حال در دسترس ترین راهکارهای ارتباطی والدین و مدارس SMS می باشد که می تواند بسیاری از این مشکلات را با شیوه ای راحت تر حل نماید.

سیستم حضور و غیاب انگشت زنی

6. گزینههای یکپارچهسازی: یکپارچهسازی سیستم حضور و غیاب با تجهیزات مختلف مانند دوربین مداربسته باعث بالا رفتن قابلیت آنها میشود. گروه نرم افزاری پیوست ارائه کننده سخت افزار نیست و نرم افزار حضور غیاب پیوست می تواند اطلاعات تردد پرسنل را مستقل از دستگاه کارت ساعت از بانکهای اطلاعاتی تردد دریافت کرده و پردازش نماید. سیستمهای حضور و غیاب (attendance systems) یک سیستم هوشمند و دیجیتالی است که به کارکنان اجازه ثبت زمانهای ورود و خروج را به کمک ساعتهای الکترونیکی، کامپیوترهای متصل به اینترنت، گوشیهای همراه و تلفنها به صورت ساعت میدهد. دستگاه حضور و غیاب مدل VF300 با سیستم عامل لینوکس عرضه شده است . 6. 2 رديف 16 تايي نمايشگر ال سي دي با زمينه روشن و 4 نمايشگر ال ائي دي جهت نمايش زمان . همچنین شما می توانید جهت اطمینان بیشتر از مجری بخواهید تا ضمانتی بابت تخصص خود گرو بگذارد. هرچه تعداد پرسنل شرکت شما بیشتر باشد، تعداد ترددهایی که در حافظه در یک ورود یا خروج ثبت می شود،افزایش می یابد و قاعدتا حافظه دستگاه زودتر پر خواهد شد . این مراکز کنترل دارای حافظه داخلی برای ثبت بانک های اطلاعاتی پرسنلی و رخداد وقایع و ترددها می باشند.



  • تابلو های الکترونیکی (3)


  • نمایش شماره فرد تماس گیرنده


  • امکان محاسبه اضافه کار روز عادی و روز تعطیل


  • امکان محاسبه اضافه کار اول وقت


  • امکان تغییر متن بالا و پایین فیش




از ویژگیهای مهم این سیستم حضور و غیاب میتوان به صفحه کلید میکروسوییچی و بسیار مقاوم ،UPS داخلی و همجنین امکان تجهیز آن به پورت شبکه RJ۴۵نام برد. والدین می توانند با در اختیار داشتن نرم افزار اندروید گوشی اولیاء علاوه بر دریافت روزانه گزارشات حضور و غیاب فرزندانشان، نمرات آنها را در دروس مختلف مشاهده نمایند. دستگاه حضور وغیاب زیبای شرکت ZKT با فناوري های پیشرفته روز دنیا همگی در این دستگاه حضور وغیاب ارزان جمع شده اند. اساساً هدف یک سیستم پیگیری و حضور و غیاب، بالا بردن راندمان کاری شرکت و درنهایت رضایت کارکنان و مدیران شرکت است. اگر مجموعه ی شما به هر علتی نیاز دارد که دسترسی شما به نرم افزار از محیط هایی غیر از محیط کاری شما میسر باشد، طبیعتاً باید از نرم افزار تحت وب استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر شما 1000 کارمند در سازمان شما مشغول کار باشند و بطور متوسط هر کارمند در روز 5 بار تردد ثبت کند، در روز 5000 تراکنش ثبت خواهد شد.

قیمت دستگاه ساعت زنی اثر انگشت

هر کاری که بتوان در بستر اینترنت انجامش داد. محاسبات نرم افزار بر اساس این تایم کاری خواهد بود. در این پنجره میتوانیم تایم کاری را تعیین کنیم. سازمان ها اگر دارای بهترین تکنولوژی بوده و از بهترین امکانات بهره مند باشند ولی نیروی انسانی خود را به درستی مدیریت نکنند، قادر نیستند بر محیط اثر گذاشته و در عرصه رقابت موفق عمل کنند. در حال حاضر سیستم های مدیریت منابع انسانی جهان گستر پارس رادن در بیش از ۳۵۰۰۰ سازمان خصوصی ودولتی نصب و فعال است. یکی از مهمترین وظایف مدیریت منابع انسانی برنامه ریزی نیروی انسانی است. این قابلیتها میتواند به مدیریت برنامه کارمندان، و محاسبات مالی آنها باشد. طبق محاسبات صورت گرفته، یک شرکت میتواند با استفاده از سیستمهای حضور و غیاب حدود 5 درصد در هزینههای حقوق و دستمزد صرفهجویی داشته باشد. نتایجی که از طریق محاسبات دستی و پیگیری کاغذها بودند، اغلب با خطای محاسباتی مواجه می شدند به خصوص اینکه احتمال داشت که یک یا دو عدد از کارت های زمانی پرسنل را به دلیل شلوغی از دست بدهند. ۷- بهبود رضایت شغلی کارکنان : روحیه کارکنان با انجام کار اضافی بدون پاداش ضعیف می شود.

قیمت دستگاه ساعت زنی

این دستگاه حضور و غیاب دارای دو کارتخوان بارکد و بدون تماس بطور همزمان میباشد.بارکد خوان دستگاه قادر به خواندن بارکدهای استاندارد و بارکد ویژه ی آراز میباشد. ارسال sms یادآوری بدهی و قسط ها که البته با وجود گزینه ای در نرم افزار می توان sms های اطلاع رسانی را به طور اتوماتیک و بدون نیاز به نظارت در زمان های خاصی ارسال نمود. C. USB: به حمایت از کامپیوتر با پورت USB می پردازد. مشخصات سخت افزار: دستگاه حضور و غیاب رومیزی FOH02 برند virdi محصول کره جنوبی بوده که مجهز به سنسور اثر انگشت نوری با قابلیت ارتباط از طریق درگاه USB می باشد. همچنین، قابلیت ارتباط با رابط های تخصصی سیستم آتش نشانی را داراست. آیا دستگاه حضور و غیاب مورد نظر امکان ارتباط با نرم افزارهای شرکتهای دیگر را دارد ؟ با سرعت و دقت بالای اتوماسیون حضور و غیاب کسرا دغدغه ای بابت کندی و خطا به دلیل حجم بالای اطلاعات نخواهید داشت. با توجه به سیستمهای حضور وغیاب در بازار، میتوان انتخاب و خرید یک نرم افزار حضور و غیاب مناسب را کار مشکلی دانست. قیمت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی رادن با توجه به امکانات و ویژگی های آن، بسیار مناسب می باشد. مدیریت کارانه، پاداش و بهره وری در سیستم حضور و غیاب: این ماژول دغدغه مدیران را برای احتساب میزان کارانه و اختصاص آن به کارمندان برطرف می نماید. در این میان یکی از بهترین مدل های پرفروش آن zk-102 می باشد که دارای طراحی فوق العاده زیبا و منحصر به فرد می باشد .

دستگاه کارت ساعت زنی چگونه دو دغدغه اصلی مدیران در محیط کار را حل میکند؟

پرسنل این شرکت با سابقه ای طولانی در زمینه سیستم های اتوماسیون اداری ، آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان به هموطنان عزیزمان می باشند. سابقه این شرکت چندان طولانی نیست و اولین محصول آنها در سال ۲۰۰۰ به بازار عرضه شد. این موارد باعث افزایش هزینه ها می شوند. این تکنیک باعث میشود تا با کوچک یا بزرگ شدن مردمک تصویر مستطیل شکل تقریباً ثابت بماند تا در انجام فرایندهای بعدی مشکلی نباشد. 1- دستگاه های اثر انگشت و کارتخوان که جز دستگاه هایی با بازار مصرف گسترده در میان سازمانها و شرکتهای کوچک و بزرگ است. در اکثر ادارات و سازمانها مدیران رفته رفته تسلیم جبر حال و هوای کاری میشوند. همچنین نصب دوربین مدار بسته تشخیص رفتار می تواند برای نظارت بر رفتار پرسنل و کارمندان ادارات و شرکتها استفاده شود. در این دوره حجم کار کارخانه ها و سازمان ها به قدری زیاد بود که نیاز مبرم به نظارت و تجزیه و تحلیل دقیق کارکرد پرسنل در راستای سود بیشتر و همچنین موفقیت شغلی، نمایان شد.

دستگاه ورود و خروج پرسنل

ماتریس مجموع محیطی ساختمان داده و الگوریتمی برای محاسبهی سریع و دقیق زیرمجموعهای از یک ماتریس (برای مثال یک تصویر) که به شکل مستطیلی ظاهر میشود، است. امروزه دستگاه های حضور غیاب به طور گسترده ای توسط شرکت های تجاری در زمینه های مختلف و در هر اندازه استفاده می شوند که ردیابی زمان کاری هر کارمند را به طور خودکار ممکن می سازند. سپس یک دوربین CCD، پرتوهای باز تابیده را دریافت کرده و از روی آنها یک عکس سیاه و سفید میسازد. یک دسته نور ماوراء قرمز یا نور سبز با طول موج کوتاه به شبکیه چشم تابیده میشود و بازتاب آن توسط یک دوربین CCD اندازهگیری میشود. از ديگر ويژگيهاي اين دستگاه ديودهاي اشعه مادون قرمز است كه به دستگاه اين امكان را مي دهد كه چهره افراد را حتي در نور كم محيط بدون مشكل تشخيص دهد. تصویر عنبیه معمولاً توسط یک دوربین تک رنگ مادون قرمز (۷۰۰-۹۰۰nm) که مجهز به سنسور CCD است گرفته میشود. 3- دستگاه های تشیص عنبیه و شبکیه که مورد استفاده ساختارهای امنیتی است که البته بیشتر بازار کنترل تردد و امنیتی دارد تا حالت حضور و غیاب پرسنلی. لایهای یا توری مانند که در پیش از تولد انسان شکل گرفتهاست.



  • 1دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل F70


  • مجهز به پردازنده 2 هسته ای 4 گیگا هرتز


  • تعریف شهر ها ، نوع شعبه ها و شعب سازمان یا شرکت


  • سرطان زبان، به زبان ساده


  • سازگاری با موبایل


  • ظرفیت ثبت 5000 کاربر


  • سهولت در نگهداري و بازيابي اطلاعات ثبت شده




یا سایر اعضای بدن افراد (مانند چشم یا صدای فرد) اقدام به ثبت اطلاعات می­ کنند. تشخيص هويت افراد بر اساس ويژگيهاي بيومتريك مانند اثر انگشت كه از ويژگيهاي منحصر بفرد هر فردي است، همواره مورد توجه بوده است. دستگاه حضور و غیاب کارت و اثر انگشت ZKT UA400 دارای سنسور ضد شوک، ضد خش و ضد تقلب می باشد . این دستگاه دارای قابلیت تشخیص چهره فوق العاده, تشخیص اثر انگشت با سرعت بالا و زیر 1 ثانیه و قابلیت تعریف کارت برای تمامی پرسنل می باشد. برای دریافت نرم افزار حضور و غیاب کارکنان با کیفیت علمی بالا کلیک کنید. بدین منظور، همانطور که در شکل 14- بالا نشان داده شده است، ساعت شروع موظفی در روزکاری «یکم» از 19:00 شروع شده و بنابر 24 ساعت شبانه روز، ساعت 23:59 به پایان می رسد. سنگ اروپا آسیاب 200 تن در ساعت. هزینه بودجه سنگ شکن مخروطی 100 تن در ساعت. فروش ویژه دستگاههای ساعت زن و حضور و غیاب با نرم افزار رایگان و یکسال گارانتی با آموزش کامل در محل فروشنده به قیمت همکار اثر انگشت . پس در خرید دستگاه حضور و غیاب گارانتی تعویض و یا تعمیر دستگاه و نیز خدمات پس از فروش دستگاه ها بسیار حائز اهمیت است.

دستگاه حضور و غیاب کارتی

همچنین در همین صفحه دانش آموزی ، اثر انگشت و شماره کارت هوشمند دانش آموزی نیز جهت شناسایی دانش آموزان توسط سیستم حضور و غیاب تعریف می گردد. در سایر سیستم های حضور و غیاب ممکن است گذرواژه را فراموش کنید اما در دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی شما همیشه اجزای بیومتریک خود را به همراه دارید. یک ایراد بالقوه ی دیگر آن است که آنها اغلب کارفرمایان را مجبور میکنند که احساس مبنی بر پرسش کارکنان برای پیگیری زمان شان را محدود کنند و این شکلی از مدیریت کنترلی ست. مدیران این مجموعه با هدف تکریم حقوق مشتری و ایجاد رضایت مصرف کننده به عنوان اولین رسالت و سرلوحه کاری خود نسبت به بازنگری و انعطاف بیشتر نسبت به ارائه کالای مورد نیاز مشتری ، منشور شرکت را مهیا نمودند. همچنین پرسنل می توانند گزارش تردد خود را مستقیماً از روی دستگاه رویت نموده و یا بطور مستقیم با دستگاه از طریق موبایل خود ارتباط برقرار نمایند.

۲۱۰۲ |چگونه دستگاه کارت ساعت مناسب انتخاب کنیم؟

سنگ شکن برات ظرفیت تی ساعت. فک کوچک تن در ساعت ظرفیت سنگ شکن . تن در ساعت سنگ . اپ موبایل تایم داکتر برای افرادی طراحی شده که نمیتوانند در محیط اداره کار کنند یا دائماً در حال سفر هستند. برای مثال زمانی که خارج از سازمان مشغول به کاراند، با مشتریها ملاقات میکنند یا دائماً در حال سفر هستند. اما در برخی موارد که کارمندان خارج از اداره و سازمان مشغول به کار هستند این سؤال مطرح میشود که در چنین مواقعی چگونه میتوان ساعات کاری را کنترل کرد. همچنین قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی زمانهای حضور برای افرادی که خارج از اداره مشغول به کاراند قابلیت خوبی است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سامانه های حضور و غیاب به این صفحه مراجعه کنید. پورت USB (فلش) پرکاربرترین روش برای انتقال داده حضور و غیاب محسوب می شود که چه در کسب و کارهای کوچک و چه در سازمانها و ادارات بزرگ کاربرد دارد. امروزه شرکتهای بزرگ و کوچک، دولتها، سازمانها و ادارات فراوانی از نرمافزارهای حضور و غیاب استفاده میکنند. این دستگاه قادر به تشخیص اثر انگشت، کارت و کد شناسایی است که می توان از هر کدام از این موارد به دلخواه استفاده کرد. شناسايی و تطبيق كاربران با استفاده از فناوری تشخيص چهره، اثر انگشت، كارت ، كلمه عبور يا تركيبی از اين روشها از ويژگيهای منحصر بفرد دستگاه حضور و غياب كارابان مدل KTA-630 می باشد.

  • نمایندگی های مجاز
  • 2-نرم افزار حضور و غیاب
  • تردد آسان در زمان حضور و غیاب کارمندان
  • قابلیت تنظیم دقت و حساسیت سنسور اثر انگشت دستگاه

این امکان برای مجموعه هایی کاربرد دارد که از دستگاه هایی با قابلیت اتصال به فلش مموری استفاده می کنند. سامانه سما امکان مشاهده گزارش کارکرد به صورت روزانه و ماهانه که شامل کسر کار، اضافه کار، غیبت، مدت حضور، مرخصی و ماموریت در زمان مشخص شده را ارائه می دهد. این گزارشات می توانند شامل گزارش کارکرد روزانه و ماهانه، گزارش تأخیرها و کسر کارها، گزارش انواع مرخصی ها و مأموریت ها، گزارش انواع اضافه کاری ها، گزارش ورود و خروج های ناقص، گزارش مشخصات کلی پرسنل و غیره باشند. یک نرم افزار تحت ویندوز کارآمد باید قابلیت ثبت انواع شیفت های ساعتی، چرخشی، طولی و غیره را در تقویم کاری پرسنل داشته باشد. یک نرم افزار تحت وب کارآمد باید امکان ارتباط با اکثر دستگاه های ساعت زنی و حضور و غیاب معتبر داخلی و خارجی موجود در بازار را داشته باشد. یک نرم افزار حضور و غیاب خوب باید پاسخگوی تمامی نیازها، سوالات و درخواست های مشتریان خود باشد. خوشبختانه از هر انگشت این محصول جدید فرا افزار ، یک هنر میریزد. استفاده از این نمایشگر به دلیل وضوح خوبی که دارد، بسیار ساده تر است. سیستم تحت وب باید بتواند بر روی تمامی مرورگرهای اینترنت اجرا شود و هیچ محدودیتی از لحاظ مرورگر برای دسترسی به این سامانه وجود نداشته باشد.

قفل کردن صورت تا حدودی ایمن تر از این روش ها است.

در این قسمت نیز دسترسی به خصوصیت های فعال برای محصول و مقادیر پارامترهای آن، وجود دارد. به همین خاطر این محصول از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها برای شناسایی برخوردار است. اگر سازمانی تعداد کارکنان زیادی دارد، باید از یک سیستم پیشرفته با امکانات فراوان که البته مستلزم صرف هزینه بالاتری می باشد، استفاده کند. به وسیله این این نرمافزار حضور و غیاب میتوانید روند پیشرفت کار و ساعات کاری صرف شده برای انجام پروژهها را زیر نظر گرفته و وقت خود را به صورت مؤثر مدیریت کنید. قفل کردن صورت تا حدودی ایمن تر از این روش ها است. بدون شکدستگاه حضور غیاب تشخیص چهره Nitgen Nac5000 Face به عنوان یکی از بهترین دستگاههای این برند شناخته میشود که کیفیت کار آن نسبت به بسیاری از این دستگاه ها بالاتر و مناسبتر است. اگر در محل کار یا منزل مسکونی خود، با مورد مشکوکی روبرو شده اید، تشخیص چهره در دوربین مدار بسته به شما کمک می کند تا مشکل را حل کنید. الف- تذکر یا توبیخ شفاهی در حضور هیأت مدیره نظام پزشکی محل. در مکانهای مختلف، از محل کار و دادگاه گرفته تا مراکز تفریحی، آنها به دنبال علائمی نظیر جذابیت، خصومت، اعتماد و فریبکاری در چهره دیگران هستند.

ساعت حضور و غیاب جهان گستر

نرم افزار تحت وب امکان مشاهده حضور و غیاب ها را برای کارمندان نیز فراهم می کند و همین ویژگی موجب ایجاد اعتماد بیشتر و انگیزه کاری در کارکنان می شود. بوسیله این قابلیت شکل جدیدی از ارتباط بین کارمندان و مدیران سامانه های حضور و غیاب ایجاد می شود. تا چند سال پیش چنین چیزی را در فیلم های عملی-تخیلی می دیدیم اما امروزه این کار در آمریکا در حال انجام شدن است. این نرم افزار اندرویدی در دو نوع نرم افزار با دستگاه و بدون نیاز به دستگاه حضور و غیاب وجود دارند که هر کدام ویژگی های خاص خودشون را دارند. داده های تردد و عملکرد پرسنل در سامانه حضور و غیاب آنلاین باید فقط و فقط در دسترس افراد مجاز قرار گیرد و امکان هیچ گونه تقلب و یا دستکاری در داده های این سامانه تحت وب وجود نداشته باشد. این نرمافزار کنترل تردد روی دستگاههای مجهز به سیستم عامل اندروید و iOS قابل نصب است.

جهان گستر حضور و غیاب

دستگاه ثبت تردد و کنترل دسترسی G3 یکی دیگر از محصولات شرکت ZKTECO و یکی از پیشرفته ترین دستگاه ها در نوع خود محسوب می شود. در مقابل سازمان های متوسط و بزرگ به دلیل تعدد پرسنل و اهمیت امنیت اطلاعات در آن ها به اپلیکیشن اندروید متصل به دستگاه های حضور و غیاب با نرم افزارهای پیشرفته نیاز دارند. جهت سفارش اپلیکیشن حضور و غیاب با کارشناسان فروش با شماره تماس 02185530 تماس حاصل فرمایید. مسلمأ وجود این قابلیت بسیار کاربردی باعث می شود یک سری از عملیات اضافی و هزینه بر مثل نامه نگاری های درون سازمانی، تماس های تلفنی و … حذف شوند. دستگاه ST-Shine حضور و غیاب با تکنولوِژی اثرانگشت و کارتخوان بدون تماس. می توان گفت این ویژگی یکی از برتری های نسخه تحت وب حضور و غیاب نسبت به نسخه ویندوزی آن است. در واقع نمی توان گفت که ارزانترین دستگاه حضور و غیاب خوب است.

قیمت دستگاه حضور و غیاب ارزان

باتوجه به موارد ذکر شده می توان گفت که بهترین نرم افزار حضور و غیاب برای هر شرکت و سازمانی معنا و مفهوم متفاوتی دارد و با توجه به نیازهای آن مجموعه مشخص می شود. همانطور که ذکر شد د ی دیم که ه کد ست گاه حضور و غیاب امری غیرممکن نیست ومی توان با استفاده از کمی جدیت آنرا ه کنم و د . دلیل این امر این است که مجموعه داده که الگوریتمها را ایجاد کرده، آنقدر قوی نیست که رنگ افراد و زنها را تشخیص دهد. ندارد. همچنین ویژگی اتصال به LCD بزرگ مدارس جهت نمایش گرافیکی و بسیار زیبای مشخصات دانش آموزان و پرسنل در سالن از ابداعات این شرکت جهت ایجاد هیجان و انگیزه در دانش آموزان جهت استفاده از این اتوماسیون می باشد. پیام هشداری مبنی از اطمینان از حذف روز کاری نمایش داده خواهد شد. صفحه نمایش این دستگاه رنگی بوده و زمانی که تردد شخص ثبت می شود، عکس و مشخصات وی (که قبلا به دستگاه ارسال شده است) به روی صفحه به نمایش در می آید. کارکرد مستقل با امنیت مضاعف مهمترین ویژگی این سیستم کنترل تردد و حضو و غیاب میباشد .

چگونه یک نرم افزار حضور و غیاب مناسب انتخاب کنیم؟

بنابراین، استفاده از نیروی انسانی برای کنترل تردد کارکنان جای خود را به یک نرمافزار و سیستم هوشمند داده است که توانایی تطبیقپذیری بالایی دارد. در دستگاه های امروزی، به جای استفاده از کارت مقوایی که هر ماه تعویض می ­شود، از کارت دائمی که شماره شناسایی هریک از پرسنل روی آن حک شده است، استفاده می شود. صنایع الکترونیک کرج ساعت های حضور و غیاب بعد پنجم را با قابلیت ها و امکانات ویژه به همراه خدمات و پشتیبانی آنلاین ارائه میدهد. دستگاه حضور و غیاب به کارکنان اجازه می دهد تا ساعت ورود و خروج خود را به صورت الکترونیکی و با استفاده از دستگاه کارت ساعت زنی، کامپیوتر متصل به اینترنت، دستگاه های متحرک و تلفن همراه ثبت کنند. با ما همراه باشید؛ در اینجا از تمام مواردی که باید درباره دستگاه های حضور و غیاب بدانید و نکاتی که باید در انتخاب این نرم افزار مورد توجه قرار بدهید؛ گفته می شود. از دیگر مزیت های دستگاه حضور و غیاب، مدیریت تمام نیازهای زمانی، حضور کارکنان، PTO و برنامه ریزی به روی برنامه است.

نرم افزار ورود و خروج

یکی از مهمترین مزیت هایی که برای هر محصول از طرف شرکت تولید کننده در نظر گرفته می شود گارانتی و خدمات پس از فروشی است که برای آن در نظر گرفته می شود. پس از آن هزینه های ماهانه برای خدمات وجود ندارد. پس از راه انداختن آپشن ویندوز هلو به صفحه Welcome to Windows Hello روانه میشوید. از قابلیت های دیگر این دستگاه حضور و غیاب است که همه ی انتظارات یک مدیر را برای ایجاد امنیت برآورده می کند. حفظ زمان دقیق: بهترین دستگاه های حضور و غیاب کارفرمایان را مطمئن می سازد که برای زمان واقعی کار پرداخت می کنند و نه ساعت هایی که برای کار برنامه ریزی شده است. با سیستم های ابری، بیشتر خدمات از یک تا ۱۰ دلار برای هر کارمند در ماه هزینه دارد. گجت های پوشیدنی امکانات هوشمندی دارند که شما را در زندگی روزمره تان بسیار یاری می دهند.



  • عدم کارآیی در نور کم


  • محدوده مجاز اضافه کار اول وقت از ساعت 6:00 تا ساعت 8:00


  • گزارش یادداشت های ثبت شده


  • قابليت عمليات كنترلي وحفاظتي


  • خرید شارژ تلفن همراه و پرداخت قبوض


  • گزارش حاضرین و غایبین به تفکیک کلاس


  • امکان استفاده از سرویس push بر روی دستگاه ها




سیستم های حضور و غیاب از تکنولوژی GPS برای نمایش دادن موقعیت مکانی کارمندان از راه دور که با گوشی کار می کنند، استفاده می کنند. بیشتر دستگاههای حضور و غیاب امروزی بصورت ترکیبی از دو یا چند تکنولوژی رمز-کارت با اثر انگشت و تشخیص چهره به بازار عرضه می گردد که این دستگاهها گرانترین دستگاههای حضور و غیاب موجود در بازار می باشد. USB : در صورت عدم وجود ارتباط شبکه شما می توانید به صورت آفلاین اطلاعات تردد موجود در دستگاه را از طریق حافظه فلش منتقل نمایید. ابزار ثبت تردد در این دستگاهها همیشه در دسترس بوده و نیاز به ابزار جانبی اضافه ندارد. یکی دیگر از معایب بالقوه این است دستگاه حضور و غیاب کارفرمایان را متهم به مدیریت میکرو می کنند. این موارد شامل مدیریت برنامه های کارکنان و بررسی و مدیریت PTO است. گزینه های یکپارچه سازی: دستگاهی را انتخاب کنید که قابلیت یکپارچه سازی با اپلیکیشن ها و نرم افزارهای دیگر مانند نرم افزارهای مدیریت منابع انسانی و حقوق و دستمزد را که از قبل استفاده می کنید داشته باشد.

همچنین معاونت منابع انسانی نیازی به محاسبه جداگانهی مرخصیها، ساعات اضافه کاری و استعلاجیها را ندارد. مکانیزم ثبت تردد در این دستگاهها استفاده از خصوصیات منحصر به فرد انسانی (اثر انگشت و خصوصیات چهره ) است که امکان تقلب در آن وجود ندارد. ” بر روی صورت فرد ایجاد می کند. فراموش کردن رمز و مفقود شدن کارت و همچنین امکان تقلب (ثبت تردد توسط فرد دیگر) از معایب این نوع دستگاهها می باشد. مشخص می کنید که نظم دارای اهمیت است و کار کردن طبق یک روال اداری برای شرکت و سازمان بسیار مهم است. این دستگاه دارای طراحی ضد آب و ضد گرد و غبار است. اگر کسب و کار کوچکی دارید استفاده رایگان از این نسخه نرم افزار ساده و با سرعت بالا قطعا به شما کمک خواهد کرد. سازگاری با موبایل: از آنجایی که بسیاری از کارکنان و مدیران خارج از دفتر کار می کنند؛ دستگاهی را لازم دارید تا با دستگاه های متحرک سازگار باشد. سیستم های مبنی بر ابر هزینه های ماهیانه تکراری کمتری دارند درحالیکه برای سیستم های on-premises هزینه ی اولیه ی بیشتری باید پرداخت شود. در جستجوی ویژگی هایی هستید که یک دستگاه حضور و غیاب خوب باید داشته باشد؟

دانلود نرم افزار حضور و غیاب رایگان

4. با زدن هر یک از دکمه ها قوانین هر یک نمایش داده میشود. تبریز در دوران بنیامیه به محل فعلی منتقل میشود و به بهای نابودی اصطخر - پایتخت قدیمی فارس - رونق میگیرد. درسطوح دسترسی امکان تعریف دسترسی یا عدم دسترسی کاربر به صورت مشاهده، ویرایش، حذف، اضافه، ذخیره، به روزرسانی، بازخوانی، اجراکردن، نمایش، ایجاد، جدید، دریافت از، بازکردن، ارسال به، چاپ و گزارش وجود دارد. لازم به ذکر است که همراه این دستگاه دو نرم افزار برای چاپ فیش حقوقی و گزارشگیری وجود دارد. این در حالی است که سازمان ها و ارگان های دارای تعداد کارمندان بالا نیاز دارند تا از دستگاه هایی با مشخصات فنی بالا و پردازنده قوی استفاده کنند. یکی از این روش ها که در انواع دستگاه ها و مکان ها از سازمان های بزرگ گرفته تا حتی گوشی همراه و لپ تاپ ها از آن استفاده می شود روش احراز هویت از طریق اثر انگشت است.

دستگاه كارت زني

مزایا : از مزایای این روش می توان به قیمت پایین و مناسب این دستگاه ها ، راحتی استفاده و هم چنین سرعت بالای این روش اشاره کرد. البته اسکنرهای خیلی قوی می توانند این مستر پرینت ها را تشخیص داده و مسدود کنند ولی اسکنرهای ضعیف تری که معمولا در موبایل ها از آن ها استفاده می شود ممکن است به راحتی توسط این روش هک شوند. شناسایی افراد با کمک داده های فیزیولوژیکی اصطلاحاً بیومتریک نامیده می شود از آنجایی که اطلاعات بیومتریک همیشه همراه فرد است از روشهای دیگر احراز هویت که ممکن است فراموش ، دزدیده و یا از دست بروند ، کارآمدتر است. ده سال بعد، این ساعتها به کمک مایکروسافت قابلیت ذخیرهکردن مخاطب را پیداکردند. این شامل مدیریت برنامههای کارکنان و رسیدگی به مدیریت همهی پرداختهای ساعتی است. پارامترهای کارکرد کارکنان شامل : میزان کارکرد ، غیبت ، مرخصی ، مأموریت و اضافه کاری می باشد که توسط سیستم حضور و غیاب ثبت ومحاسبه می گردد . ورود و خروج کارکنان در دفاتر ثبت می شد و کارمندان می بایست در این دفاتر ساعت ورود و خروج خود را وارد می نمودند.

  • خروجی رله با قابلیت تعریف جداول زمانی
  • 2- عدم دسترسی به سورس نرم افزار
  • درمان طبیعی خروپف با 10 ماده غذایی
  • 4- ساعات کار، تعطیلات و مرخصی ها

فناوری جدید Kairos Camera می تواند در چند دقیقه توسط خود خریداران نصب شود و اطلاعات مربوط به سن، جنسیت، زمان توقف و بازدیدهای مشتریان را فراهم کند. … دستگاه های حضور و غیاب کارتی و اثر انگشتی دارای یک حافظه ی جانبی برای تخلیه اطلاعات … قیمت: شروع از ۹,۵۰۰,۰۰۰ ريال. قدرت پاسخ دهی این دستگاه حضور غیاب در کمتر از ۱ ثانیه است. ، بر روی این دستگاه ها از چراغهای LED یا بوق (Buzzer) استفاده می شود. این اطلاعات در صورت نیاز قابل انتقال از طریق شبکه، به دستگاه حضور غیاب دیگری نیز هست. •بازیابی اطلاعات از طریق USB Flash. در صورت نمایش پیغام بالا یا پیغامهای مشابه ، ابتدا قفل را یکبار از پورت USB جدا کرده و دوباره بصورت کامل جا بزنید و یا به پورت دیگر وصل کنید. این اسکنرها بیشتر از طریق اتصال پورت USB به یک کامپیوتر عمل می کنند و بدون در نظر گرفتن محل آن امنیت را برای کامپیوتر شما فراهم می کنند. جهت در یافت اطلاعات بیشتر به وبسایت حضور و غیاب فراتکنو مراجعه نمایید.

نکاتی مهم هنگام خرید دستگاه حضور وغیاب و قیمت دستگاه حضور و غیاب در صورت نیاز به خرید دستگاه حضور و غیاب برای شرکت خود ، ابتدا نیازها و شرایط کارگاه و شرکت خود را در نظر گرفته و با دستگاههای موجود در بازار تطابق دهید. دستگاههای حضور و غیاب از نظر کلی به سه گروه کارتی ، اثر انگشتی و تشخیص چهره تقسیم می شوند. دستگاههای کارتی ساده ترین و ارزانترین و دستگاههای تشخیص چهره پیچیده ترین و گرانترین دستگاههای حضور و غیاب هستند. البته نوع ترکیبی این دستگاهها نیز موجود است. 1- اگر بدنبال یک دستگاه ارزان قیمت می گردید. دستگاه حضور و غیاب کارتی ، گزینه مناسبی برای انتخاب خواهد بود. کار با این دستگاهها بسیار ساده بوده و سازگار با اکثر محیطهای کارگاهی و اداری می باشد. دو نقطه ضعف عمده این دستگاهها ، احتمال گم شدن یا فراموش کردن کارت و سوء استفاده از کارت (ثبت کارت توسط شخص دیگر ) می باشد. در دستگاه های بیومتریک مانند اثر انگشت و تشخیص چهره این مشکلات مشاهده نمی شود. این دستگاهها گرانتر و پیچیده تر از دستگاههای کارتی هستند. مدت زمان مورد نیاز جهت ثبت تردد در این دستگاهها (شناسایی و ثبت تردد از طریق انگشت و چهره) یک ثانیه و بیشتر (طولانی تر از دستگاه کارتی) خواهد بود و در اماکنی که تعداد پرسنل زیادی دارند، امکان تشکیل صف و ازدحام هنگام ورود و خروج می باشد. بنابراین شما باید تعداد پرسنل خود و شیفتهای ورود و خروج را در نظر بگیرید. مثلا برای تعداد پرسنل 300 نفر و یا بیشتر قطعا به تعداد 2 یا بیشتر دستگاه حضور و غیاب نیاز می باشد. در دستگاههای بیومتریک، سرعت پردازش و سرعت شناسایی و ثبت تردد بسیار مهم می باشد، مخصوصا در شرکتهایی که تعداد پرسنل زیادی در یک زمان ورود یا خروج ثبت می کنند، بسیار نمود پیدا می کند. بنابراین هنگام خرید دستگاه ، این مورد را در نظر گرفته و در مورد آن تحقیق و پرس و جو کنید. 2-ظرفیت حافظه دستگاه مورد مهم دیگری است که باید در نظر بگیرید. در دستگاههای بیومتریک دو حافظه داریم. یک حافظه مربوط به ثبت ترددها است و حافظه دیگر محل نگهداری نمونه اثر انگشت یا چهره می باشد. هرچه تعداد پرسنل شرکت بیشتر باشد، تعداد ترددهایی که در حافظه در یک ورود یا خروج ثبت می شود،افزایش می یابد و بالطبع حافظه دستگاه زود پر خواهد شد . البته در بیشتر دستگاههای حضور و غیاب ،در صورت پر شدن حافظه ،ترددهای جدید جایگزین ترددهای قدیمی خواهد شد. هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب تعداد پرسنل شرکت و نیز گنجایش حافظه دستگاه و همچنین نحوه تخلیه (خواندن) ترددها را بررسی کنید. مثلا اگر شما دارای 500 نفر پرسنل هستید و دستگاه حضور و غیاب شما ظرفیت 10.000 تردد را دارد. اگر همه پرسنل شما در همه روزهای کاری ثبت تردد کنند، تعداد ترددهای ثبت شده در یک روز حداقل 1000 تردد (حداقل یک ورود و یک خروج)خواهد بود و حافظه دستگاه ظرف مدت 10 روز پر خواهد شد. از شرکت فروشنده دستگاه حضور و غیاب درباره ظرفیت حافظه ، نحوه خواندن ترددها (بصورت دستی یا اتوماتیک) و امکان بازیابی ترددها سوال کنید. حافظه دیگر در دستگاه حضور و غیاب ، محل نگهداری نمونه اثر انگشت و یا نمونه چهره کارکنان جهت تطابق هنگام ثبت تردد است. مثلا اگر ظرفیت ذخیره اثر انگشت در یکدستگاه 5.000 نمونه باشد و شما بخواهید از هر شخصی دو نمونه اثر انگشت تعریف و ذخیره کنید، حداکثر می توانید از 2.500 نفر در این دستگاه نمونه گیری کنید. البته این مورد بیشتر در شرکتهای بزرگ با تعداد زیاد پرسنل مهم خواهد بود. در ضمن تعداد نمونه های ذخیره شده با سرعت شناسایی و ثبت تردد نسبت عکس دارد،یعنی هر چه تعداد نمونه اثر انگشت یا چهره تعریف شده در دستگاه افزایش یابد، سرعت شناسایی و ثبت تردد کاهش می یابد. 3-نوع ارتباط با دستگاه حضور و غیاب جهت خواندن ترددها ، یکی دیگر از مواردی است که باید بهنگام خرید توجه داشته باشید و با امکانات و بستر ارتباطی شرکت خود تطابق دهید. نوع ارتباط با دستگاه حضور و غیاب می تواند یکی از موارد زیر باشد: پورت سریال (Rs232) ، مودم ، شبکه سیمی (Rj45) ، پورت Usb ، شبکه بی سیم (Wifi) ، رابط اکسترنال تخلیه ، اینترنت بررسی کنید که امکان استفاده از کدام یک از موارد ذکر شده در مکان مورد نظر شما ، آسانتر است و آیا دستگاه حضور و غیاب مورد نیاز ، این امکان را در اختیار شما قرار می دهد یا نه ؟

دستگاه تشخیص چهره AC5000 plus می تواند مستقل از شبکه کار کند.

در این نوع از کنترل تردد می توان مجاز یا غیر مجاز بودن ورود و یا خروج افراد را کنترل کرد و برای این کار می توان از موانع فیزیکی مانند گیت تردد استفاده نمود. کنترل ورود و خروج افراد یا همان حضور و غیاب از دیرباز تا امروز کلید برقراری نظم برای یک مجموعه بوده است. دستگاه گشت و نگهبانی یا سیستم گشت زنی برای مدیریت بازدید و سرکشی به مکانهایی که امنیت آنها از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نیاز به کنترل و نظارت همیشگی دارد، مورد استفاده قرار میگیرد. دستگاه تشخیص چهره AC5000 plus می تواند مستقل از شبکه کار کند. دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی AC5000 plus دارای باطری است و میتواند در زمان های قطع برق به کارکرد خود ادامه دهد. دستگاه حضور و غیاب ویردی AC5000 plus با ثبت اثر انگشت کاربران و تطابق آن ها با اطلاعات ذخیره شده در حافظه خود، حضور و غیاب آن ها را انجام می دهد. بنابراین نیازی به ثبت دوباره اثر انگشت کاربر در حافظه آن دستگاه ها نیست.

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد